МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А лс ? 1 А сс. ? 2021 рік Тема: 12 Побудова графіків функції із застосуванням похідної
МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А лс ? 1 А сс.
? 2021 рік
Тема: 12 Побудова графіків функції із застосуванням
похідної
Зміст
1.
Перевірка домашнього завдання
2.
2. Опитування
3.
3. Вивчення нового матеріалу.
4.
4. Розв’язання задач.
5. 5. Вивчення
нового матеріалу
https://docbaza.ru/urok/algebra/10/011/
Алгебра и
начала анализа, 10—11 класс (А. Н. Колмогоров, А. М. Абрамов, Ю. П. Дудницын)
1990
Скласти короткий конспект теорія- Стор 147 ṡ6 п
24 (до приклада1),
Заисати і знати
алгоритм дослідження функції – пункти 1-7.Стор 147
Розглянути розв’язання задач Стор
147-148 –приклад1, Стор 149 приклад 2.
Щоб побудувати графік функції її треба спочатку дослідити.
Алгоритм
побудови графіка функції:
1.Знайти область визначення. ОДЗ – це множина допустимих значень аргумента
функції – х. Примітка:
1. Якщо функція представлена у вигляді
многочлена, то ОДЗ – множина всіх дійсних чисел – х – любе.
2. Якщо функція представлена у вигляді дробу, то ОДЗ знаходять за умовою –
знаменник не дорівнює нулю.
3. Якщо функція містить корінь парного степеня, то ОДЗ знаходять за умовою –
підкорений вираз більше або дорівнює
нулю (≥0 – не ід’єэмний).
4. Якщо функція містить і дріб, і корінь парного степеня, то розв’язують систему умов.2,3.
2. Знайти, якщо можливо, множину значень функції. – у.
3. Вияснити – парна чи не парна функція ( Примітка 2.ОДЗ симетрична- для
любого х існує і –х. і для парної функції f(-x)
= f(x)/. а для не парної функції f(-x)
= f(x))
4. Вияснити функція періодична чи ні. (Примітка3. Тригонометричні функції всі періодині:
синусоїда і косинусоїда мають найменьший додатний період Т=2π; тангенсоїда і котангенсоїда – Т=π,
Існують і інщі періодичні функції).
5.Знайти точки перетину графіка з осями
координат: для осі ОХ у=0, а для осі ОУ х=0)
6. Знайти похідну функції.
7. Знайти критичні точки – це точки
де похідна дорівнює нулю, або не існує - прирівняти похідну до нуля і розв’язати рівняння
=0
8 Нанести ці точки на числову пряму. Виділити проміжки,
на які вони розбивають її)
9.Знайти знак п о х і д н о ї в кожному проміжку: взяти
любу току з проміжку і підставити її в похідну. Знак похідної відмітити на
проміжку. Відмітити монотонність функції: Якщо
- зростає,
- спадає
10. Відмітити екстремальні точки:
якщо похідна міняє знак з + на - максимум, з – на + мінімум.
11.
Знайти значення ф у н к ц і ї в цих точках: підставити ці точки в функцію.
12. Дослідити особливі точки,
при необхідності побудувати додаткові точки.
По цим даним побудувати графік функції.
Розібрати
приклад 1 на сторінці 147.
Самостійна
робота:
Стор 149 №296 б, в
, №297 б, в №298 б, г.
Стор 150 №300 г.
Домашнє завдання
Абрамов, Ю. П. Дудницын) 1990
Скласти короткий конспект теорія Стор 147 - ṡ6 п 24 (до приклада1),
Записати і знати
алгоритм дослідження функції – пункти 1-7.Стор 147
Розглянути розв’язання задач Стор
147-148 –приклад1, Стор 149 приклад 2.
Стор 149 №296 а,
№297 а, Стор 150 №300 а .
Відповіді присилаються на електронну пошту
викладача.mila.kostenko.41@mail.ru
Присилати викладачу за планом
:
!) теорія:
визначення, властивості,формули, теореми і т.д.
2) два завдання з розділу - Домашнє
завдання:
3) одне завдання з розділу - Самостійна робота.
Чітко писати прізвище, ім’я –
повністю ,групу тему, дату.
Комментарии
Отправить комментарий