МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А лс 1 семестр

 

МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А лс      1 семестр

1.Тема:  ВСТУП.

Мета: 1) Навчальна: Узагальнення і систематизація знань учнів про матеріал про множину дійсних чисел.
           2) Розвивальна:
Розвивати уміння робити висновки та класифікувати
           3) Виховна:
Формувати  позитивне ставлення до навчання

.Зміст.  

Добрий день дорогі нашы студенти! Вітаю вас з новим навчальним роком у нашому коледжі!
Бажаю вам міцного здоров
я, благополуччя у ваших сімях, успіхів у навчанні!!!
Я Костенко Людмила Михайлівна, мій мобільний телефон: 
050 805 38 69
Адреса електронної пошти: 
mila.kostenko.41@mail.ru
Математику ми вивчаємо 4 семестри (1 і 2 курси- 210 годин)
1 семестр – 51 година – 26 пар, 26-е заняття 1 година.
2 семестр – 69 годин – 35 пар, 35 –е заняття 1 година.
В кінці кожної теми пишеться контрольна робота, виставліється оцінка за ведення зошита і загальна оцінка за тему.
Вимоги до зошита –ставите дату, номер теми і саму тему -далі робота з методичної розробки заняття з вивчення нової теми, самостійна робота і робота з викладачем – пояснення основних положень.
Наприклад: 2.09  Тема 1 Вступ    і далі короткий конспект заняття.
Вимоги до виконання домашніх робіт: обов
язковий обєм 2-3 завдання.   БАЖАЮЧІ МОЖУТЬ ВИКОНАТИ ДОДАТКОВО ЗА СВОЇМ ВИБОРОМ.
Писати треба охайно, №, умову завдання повністю, далі розв’язання з поясненням, відповідь.
Надсилаєте домашню роботу на мою електронну пошту.
Наприклад: №45 Пишемо умову повністю, далі  пишемо слово Розв’язання і  пишемо розв’язок завдання, в кінці пишете відповідь.
Якщо ви не можете виконати домашню роботу –дзвоніть викладачу, не бійтесь.
Не лінуйтесь і все буде добре))))
****************************

Вступ.
Короткі теоретичні відомості.

ПОНЯТТЯ ДІЙСНИХ ЧИСЕЛ.

1.     Натуральні числа.

Числа, що використовуються при лічбі назіваються натуральними.

Позначаються N={1,2.3,…,n} Виконуюсться дії додавання та множення. Властивості:1)    1) a + b = b + a,       ab = ba

2) (a + b) + c = a + (b + c),   (ab)c + a(bc)

3)  (a + b)c = ac + bc,           

Наприклад: 1)  13 + 14 = 14 + 13,  або     13*14 = 14*13;

                    2)  (5 + 7) + 3 = 5 + (7 + 3),  або  (5*7)*3 = 5*(7*3)$

                    3)  (5 + 7)3 = 5*3 + 7*3,  або      (5 - 7)3 = 5*3 - 7*3,

2. Цілі числа.   
Числа  а і  –а  -називаються протилежними  числами

Числа натуральні, їм протилежні та число 0 називаються цілими числами

Позначаються : Z = {…, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3,…, n} Виконуюсться дії додавання, множення та віднімання.

Дії додавання та віднімання цілих чисел:             -17 + 13 = -(17-13) = -4,

-13 + 17= +(17-13) = 4,   -13 + (-12) = - (13 + 12) = -25;  13 +12 = 25.

Дії множення та ділення цілих чисел:  -12*5 = -60;  12* (-5) = -60;                    
-12 * (-5) =60;      -60 : 5 = -12;   60 : (-5) + -12     -60: (-5) = 12.

3. Раціональні числа.

Числа, представлені у вигляді дробу називаються раціональними. Позначаються Q = {m:n} Q = {}, де m –ціле число, а   n – натуральне число.

Виконуюсться дії додавання, віднімання, множення та ділення

4. Числа, які не можна представити у вигляді дробу називаються  ірраціональними.   Наприклад ;   5,0123876….

5. Дійсні числа.

Числа раціональні та ірраціональні називаються дійсним числами.

Позначаються  R.  Виконуюсться дії додавання, віднімання, множення, ділення, добування коренів

РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ.










А.Н.Колмогоров  Алгебра и начала анализа  10-11 кл.  Стор 277 №8 (в,г) Додатково   стор 278 №9 г*   стор 277 №1 * стор 279* №20 б

Домашне завдання А.Н.Колмогоров  Алгебра и начала анализа  10-11 кл.

Стор 277 №8 (а,б ) Додатково   стор 278 №9 б*  стор 279 №20 а Знати теоретичний матеріал – конспект.

Тест 1-1
Поставити у відповідність між поняттями першого і другого стовпчиків:
1) -4,5                                               1) дійсне
2) √7                                                  2) дійсне, раціональне, натураьне, ціле
3) 2/3                                                 3) дійсне, раціональне
4) 29                                                  4) раціональне, дійсне
5)
π/-3                                               5) ірраціональне, дійсне
6) -2,(3)                                             6) ціле, раціональне, дійсне
7) -9                                                  7) раціональне, дійсне

 

Для вас підручник: 
http://lib.maupfib.kg/wp-content/uploads/2015/12/Algebra_i_nachala_mat_analiz.pdf

10-11 Алгебра и начало математического анализа, 2008 г

 

А.Н.Колмогоров  Алгебра и начала анализа  10-11 кл.  Стор 265 №8 б, в

Домашне завдання А.Н.Колмогоров  Алгебра и начала анализа  10-11 кл. Стор 265 №8 а. Додатково   №9 г*  Знати теоретичний матеріал – конспек

 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А лс січня 1 А сс. 2 семестр січня 2021 рік Тема 05: Розв’язання задач.

Математика 1 курс 2 семестр Костенко Л.М. 1 А л/с, 1 А с/с Тема: №32 Вектори у просторі (повторення

1Ал/с + 12 / 03, викладачКостенко Л.М.mila.kostenko.41@mail. **МАТЕМАТИКА ** ru