МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А лс 1 семестр
МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А лс 1
семестр
1.Тема: ВСТУП.
Мета: 1) Навчальна: Узагальнення і систематизація знань учнів про матеріал про
множину дійсних чисел.
2) Розвивальна: Розвивати уміння робити висновки та
класифікувати
3) Виховна: Формувати позитивне ставлення до навчання
.Зміст.
Добрий день
дорогі нашы студенти! Вітаю вас з новим навчальним роком у нашому коледжі!
Бажаю вам міцного здоров’я, благополуччя у ваших сім’ях,
успіхів у навчанні!!!
Я Костенко Людмила Михайлівна, мій мобільний
телефон: 050 805 38
69
Адреса
електронної пошти: mila.kostenko.41@mail.ru
Математику ми вивчаємо 4 семестри
(1 і 2 курси- 210 годин)
1 семестр – 51 година – 26 пар, 26-е заняття 1 година.
2 семестр – 69 годин – 35 пар, 35 –е заняття 1 година.
В кінці кожної теми пишеться контрольна
робота, виставліється оцінка за ведення зошита і загальна оцінка за тему.
Вимоги до зошита –ставите
дату, номер теми і саму тему -далі робота з методичної розробки заняття з
вивчення нової теми, самостійна робота і робота з викладачем – пояснення
основних положень.
Наприклад:
2.09 Тема 1 Вступ і
далі короткий конспект заняття.
Вимоги
до виконання домашніх робіт: обов’язковий
об’єм 2-3 завдання. БАЖАЮЧІ МОЖУТЬ
ВИКОНАТИ ДОДАТКОВО ЗА СВОЇМ ВИБОРОМ.
Писати треба охайно, №, умову завдання повністю, далі
розв’язання з поясненням, відповідь.
Надсилаєте домашню роботу на мою
електронну пошту.
Наприклад: №45 Пишемо умову повністю, далі пишемо слово Розв’язання і пишемо розв’язок завдання, в кінці пишете
відповідь.
Якщо ви не можете виконати домашню роботу –дзвоніть викладачу, не бійтесь.
Не лінуйтесь і все буде добре))))
****************************
Вступ.
Короткі теоретичні відомості.
ПОНЯТТЯ ДІЙСНИХ ЧИСЕЛ.
1. Натуральні числа.
Числа, що використовуються при лічбі
назіваються натуральними.
Позначаються N={1,2.3,…,n}
Виконуюсться дії додавання та множення. Властивості:1) 1) a + b = b + a, ab
= ba
2) (a + b) + c = a + (b + c), (ab)c + a(bc)
3) (a + b)c = ac + bc,
Наприклад: 1) 13 + 14 = 14 + 13, або
13*14 = 14*13;
2) (5 + 7) + 3 = 5 + (7 +
3), або (5*7)*3 = 5*(7*3)$
3) (5 +
7)3 = 5*3 + 7*3, або (5 - 7)3 = 5*3 - 7*3,
2. Цілі числа.
Числа а і –а -називаються
протилежними числами
Числа натуральні, їм протилежні та число 0 називаються цілими числами
Позначаються : Z = {…, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3,…, n} Виконуюсться
дії додавання, множення та віднімання.
Дії додавання та
віднімання цілих чисел: -17 + 13 = -(17-13) = -4,
-13 + 17= +(17-13) = 4,
-13 + (-12) = - (13 + 12) = -25;
13 +12 = 25.
Дії множення та ділення цілих чисел: -12*5 = -60;
12* (-5) = -60;
-12 * (-5) =60; -60 : 5 = -12; 60 : (-5) + -12 -60: (-5) = 12.
3. Раціональні
числа.
Числа, представлені у вигляді дробу називаються раціональними. Позначаються
Q = {m:n} Q = {}, де m –ціле число, а n – натуральне число.
Виконуюсться дії додавання, віднімання, множення та
ділення
4.
Числа, які не можна представити у вигляді дробу називаються ірраціональними. Наприклад ; 5,0123876….
5. Дійсні числа.
Числа
раціональні та ірраціональні називаються дійсним числами.
Позначаються R. Виконуюсться дії
додавання, віднімання, множення, ділення, добування коренів
РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ.
А.Н.Колмогоров Алгебра и начала анализа 10-11 кл. Стор 277 №8 (в,г) Додатково стор 278
№9 г* стор
277 №1 * стор 279* №20 б
Домашне завдання А.Н.Колмогоров Алгебра и начала анализа 10-11 кл.
Стор
277 №8 (а,б ) Додатково стор 278 №9 б* стор 279 №20 а Знати теоретичний матеріал – конспект.
Тест 1-1
Поставити у відповідність між
поняттями першого і другого стовпчиків:
1) -4,5 1)
дійсне
2) √7 2)
дійсне, раціональне, натураьне, ціле
3) 2/3 3)
дійсне, раціональне
4) 29 4)
раціональне, дійсне
5) π/-3 5) ірраціональне,
дійсне
6) -2,(3) 6)
ціле, раціональне, дійсне
7) -9 7)
раціональне, дійсне
Для вас підручник:
http://lib.maupfib.kg/wp-content/uploads/2015/12/Algebra_i_nachala_mat_analiz.pdf
10-11 Алгебра и начало математического анализа, 2008 г
А.Н.Колмогоров Алгебра и начала анализа 10-11 кл. Стор 265 №8 б, в
Домашне завдання А.Н.Колмогоров Алгебра и начала анализа 10-11 кл. Стор 265 №8 а. Додатково №9 г*
Знати
теоретичний матеріал – конспек
Комментарии
Отправить комментарий