МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А сс. 1 семестр 22/11 Тема 17: Розв’язання задач.

 

МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А сс. 1 семестр  22/11

Тема 17: Розвязання задач.
Мета: 1) Навчальна: Узагальнення понять степеня з дійсним показником, їх властивостей.
           2) Розвивальна: Розвивати формування навичокділової взаємодії та прийняття групових рішень
           3) Виховна: Формування культури ведення зошита

Зміст

1.    Перевірка домашнього завдання. Надсилайте домашні завдання за розкладом.

2.    Опитування  .

3.    Вивчення нового матеріалу.

4.    Розвязання задач.

Увага! В домашньому завданні писати коротко новий матеріал –визначення, властивості, графіки, формули і розяязки завдань.

http://shkola.in.ua/1126-matematyka-11-klas-nelin-2019.html
Математика 11 класНелін 2019 підручник

shkola.in.ua › 1126-matematyka-11-klas-nel...

 Пояснення.  Див Стор 37-38  Знати теорію    Стор 38-42. – пояснення попереднього матеріалу!!

 Розглянути приклади розвяування задач Див Стор 43-45 Приклади № 1, 2, 3, 4, 5, 6.

Самостіна робота  Стор 46  № 3.1 – 3.4   (2, 3, 6); № 3.8; 3.9;

Запам’ятайте: an = aaa///a, повторенне n раз    52 = 5*5 =25;   27 = 2*2*2*2*2*2*2=128

 Коментарі.    = 125.   Знай .  - це степінь; 5 – основа степені, 3 – показник степені.

Показник степеня числа, записаного у вигляді степеня, ще називають логарифмом данного числа з якоюсь основою

Наприклад: Число 64 можно записати у вигляді степеня по різному
64 =82 = 43 =26 =(1/4)-3 . Розумійте, логарифм числа 64 з основою 8 дорівнює2 – пишуть
 = 2 і т.д. Чому дорівнює логарифм числа 64 з основою 4?  З основою 2? Запишіть за допомогою терміна  логарифм.

Логарифм числа 125 з основою 5 дорівнює 3  А це пишеться так  = 3.  

 І навпаки    = 3.   Це означає   = 125.
Перевіремо запис
 = 5.  3- це основа степеня, а 5- показник степеня числа 243, значить 35 = 3*3*3*3*3 = 243. Запис вірний.
Перечитуйте, до тих пір, поки не зрозумієте, в протилежному  випадку дзвоніть мені!!

 Див Стор 46 №3.1 Коментар до № 3.2.

. В який степінь треба возести 3, шоб отримати 81?     = 81. Значить . = 4  Пишіть правильно.

 Коментар до № 3.3    = 0,7  це значить х = .

Коментар до № 3.4  Див стор 37 п.2    = b   Напрклад:  = 13.

 Коментар до № 3.5  Див стор 44 приклад 5

Коментар до № 3.8  Див Стор 45 приклад 6.

 Домашне завдання Стор 46  № 3.1 – 3.4   (2, 3, 6); № 3.8; 3.9; пані Теорія Див Стор 37-38  Знати теорію    Стор 38-42. – пояснення попереднього матеріалу!!
Заповнюйте тему листа: номер і тему заняття, призвіще, амя та групу пишіть обовязково!!!

http://shkola.in.ua/1126-matematyka-11-klas-nelin-2019.html
Математика 11 класНелін 2019 підручник

shkola.in.ua › 1126-matematyka-11-klas-nel...

 

Дзвоніть за консультацією 050 805 38 69

Відповіді надсилайте на електронну пошту викладача. mila.kostenko.41@mail.ru
В темі листа пишіть номер теми, її назву, групу, своє прівище та ім’я- обов’язково!

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

1А л/с, 24/03 МАТЕМАТИКА Аксиоми планіметрії.

МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А лс 1 семестр

МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А сс. 23/ 02 січня 2022 рік Тема 09: Похідна складеної функції