МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А сс. 1 семестр 22/11 Тема 17: Розв’язання задач.
МАТЕМАТИКА Костенко Л.М. 1 А сс. 1 семестр 22/11
Тема 17: Розв’язання задач.
Мета: 1) Навчальна: Узагальнення понять степеня з дійсним показником, їх
властивостей.
2) Розвивальна: Розвивати формування навичокділової взаємодії та
прийняття групових рішень
3) Виховна: Формування культури ведення зошита
Зміст
1.
Перевірка домашнього завдання. Надсилайте
домашні завдання за розкладом.
2.
Опитування .
3.
Вивчення нового матеріалу.
4.
Розв’язання задач.
Увага! В домашньому
завданні писати коротко новий матеріал –визначення, властивості, графіки,
формули і розя’язки завдань.
http://shkola.in.ua/1126-matematyka-11-klas-nelin-2019.html
Математика 11 класНелін 2019 підручник
shkola.in.ua › 1126-matematyka-11-klas-nel...
Пояснення. Див Стор 37-38 Знати теорію Стор 38-42. – пояснення попереднього
матеріалу!!
Розглянути приклади розв’яування
задач Див Стор 43-45 Приклади № 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Самостіна робота
Стор 46 № 3.1 – 3.4 (2, 3, 6); № 3.8; 3.9;
Запам’ятайте: an = aaa///a, повторенне
n раз 52
= 5*5 =25; 27 =
2*2*2*2*2*2*2=128
Коментарі.
= 125. Знай .
- це степінь; 5 –
основа степені, 3 – показник степені.
Показник степеня числа, записаного у
вигляді степеня, ще називають логарифмом
данного числа з якоюсь основою
Наприклад: Число
64 можно записати у вигляді степеня по різному
64 =82 = 43 =26 =(1/4)-3 . Розумійте,
логарифм числа 64 з основою 8 дорівнює2 – пишуть
= 2 і т.д. Чому
дорівнює логарифм числа 64 з основою 4?
З основою 2? Запишіть за допомогою терміна логарифм.
Логарифм числа 125 з
основою 5 дорівнює 3 А це пишеться так
= 3.
І навпаки
= 3. Це означає
=
125.
Перевіремо запис
= 5. 3- це основа степеня, а 5- показник степеня
числа 243, значить 35 = 3*3*3*3*3 = 243. Запис вірний.
Перечитуйте, до тих пір, поки не зрозумієте, в протилежному випадку дзвоніть мені!!
Див Стор 46 №3.1 Коментар до № 3.2.
. В який степінь треба
возести 3, шоб отримати 81?
= 81. Значить
. = 4 Пишіть
правильно.
Коментар до №
3.3
= 0,7 це значить х =
.
Коментар до № 3.4
Див стор 37 п.2
= b Напрклад:
= 13.
Коментар до №
3.5 Див стор 44 приклад 5
Коментар до № 3.8
Див Стор 45 приклад 6.
Домашне завдання Стор 46 № 3.1 – 3.4
(2, 3, 6); № 3.8; 3.9; пані Теорія Див Стор 37-38 Знати теорію Стор 38-42. – пояснення попереднього
матеріалу!!
Заповнюйте тему листа: номер і
тему заняття, призвіще, ам’я та групу пишіть обов’язково!!!
http://shkola.in.ua/1126-matematyka-11-klas-nelin-2019.html
Математика 11 класНелін 2019 підручник
shkola.in.ua › 1126-matematyka-11-klas-nel...
Дзвоніть за
консультацією 050 805 38 69
Відповіді
надсилайте на електронну пошту викладача.
mila.kostenko.41@mail.ru
В темі листа пишіть номер теми, її назву, групу, своє прівище та ім’я-
обов’язково!
Комментарии
Отправить комментарий